Založ si blog

Krátke obdobie finančnej nezávislosti

Strnisko na tvári napovedá, že na tom nie som najlepšie. Vpadnuté krvavé oči kontrastujú s otrasne žltými zubami. Vrásky na tvári prezrádzajú, že som toho za poslednú dobu zažil dosť. Tmavé tiene vyčerpania, ktoré momentálne zdobia moju tvár sa nedajú rozoznať od modrín z pred včerajška. Zbytočný a hlúpy pracovný úraz. Načo by táto informácia bola hocikomu. Stalo sa zo mňa to, čomu sa malé deti majú vyhýbať. Reálny bubulák na ulici. Napriek všetkej zlobe, ktorá zo mňa nedobrovoľne sála, som si udržal istú, rýchlu chôdzu. Vždy som veľa chodil a to jedine mi prinášalo úľavu od bežných, mnohokrát zbytočných starostí života, no teraz sa mi ešte aj toto vypomstilo. Keď ma ľudia zazrú v poslednej chvíli, ako sa okolo nich ženiem, prežijú malý infarkt. Tvár ako zo zombie filmu a sebavedomá chôdza nejdú k sebe. Tie malé zášklby krkom, očami, či už len jemne nervózna motorika a mimika mi napovedajú presné myšlienky okolia. Je smutné, čo dokáže život spraviť z poctivo pracujúcich ľudí- vzor opovrhnutia pre ostatných poctivo pracujúcich. Ešteže som už hodnú chvíľu nezamestnaný…  M

 

Trpká stužková

16.04.2013

Spomienkami sa vrátim do tej starej, zatuchnutej, krásne komunistickej jedálne. Bola to stredná škola. Odborné učilište, aby nedošlo k nedorozumeniu. Ale jedno z tých zanedbanejších. Gýčovými farbami presýtený jarný motív sa čnel nad rozheganými stolmi a človeku hlásal, že bude lepšie. Samozrejme že bude lepšie, predovšetkým keď odtiaľto konečne vypadnem. Sedel [...]

Študentská reália

15.04.2013

Pomedzi špaky a fajčiace indivídua vchádzam do školy, kde ma ako prvé privíta povedomý smrádok spôsobený rozladenými, unavenými, kávou a bagetami predávkovanými študentmi. Ojedinelý duchom neprítomný študent je príjemná zmena v ináč dosť frustrujúco pôsobiacom prostredí. Po povinných pozdravoch sa môžem opäť chvíľku nečinne venovať sebe. Nasadím [...]

Vzdelanie so štipkou cynizmu

15.04.2013

Všetko, čo sa vám dnes chystám povedať, je zbytočné. Necítim vnútornú potrebu sa vám s tým zveriť, ba dokonca to nerobím preto, aby som na niekoho zapôsobil (ilúzie, že takéto niečo je na internete možné, som sa vzdal po mnohých rokoch jeho brázdenia). Robím to preto, lebo sa to odo mňa očakáva. Áno, počuli ste správne. Mladý, zatiaľ slobodný, ešte [...]

Rusko Navaľnyj úmrtie

Biskup na Veľký piatok prirovnal zaobchádzanie s Navaľným k osudu Ježiša

29.03.2024 15:17

„Skončil až v neľudskom gulagu v polárnom ľade," povedal. Zvyšok sveta uvidí "jeho posolstvo slobody" vo večnosti, povedal biskup.

Rural Emergency Hospitals

Slováci si skryli kódy pod klobúky a nadchli špičkových amerických technológov

29.03.2024 15:00

Organizácia Slovak PRO pomáha Slovákom uchytiť sa na americkom trhu. Kto má skvelé nápady, má šancu uspieť aj v silnej konkurencii v USA.

zalužnyj, syrskyj

Zelenskyj hovoril o polmilióne mobilizovaných. General Syrskyj: Potrebujeme výrazne menej vojakov

29.03.2024 14:16

Ukrajinská armáda bude musieť pre obranu pred ruskou inváziou mobilizovať menej vojakov, než sa pôvodne očakávalo.

Maďarsko polícia pobodanie péter baumann

Obeť a dvoch zranených si vyžiadal výbuchu v bytovke v Budapešti

29.03.2024 13:10

Evakuovať museli 50 ľudí.

myso

Ako to vnímam ja

Štatistiky blogu

Počet článkov: 4
Celková čítanosť: 5751x
Priemerná čítanosť článkov: 1438x

Autor blogu

Kategórie

Archív